Management hřiště Události v TeeTime

Objevte novou generaci TeeTime Manageru: Přinášíme další vlnu inovací, které mění pravidla hry

Po více než 16 měsících intenzivního vývoje se blížíme do cílové rovinky s naším novým systémem TeeTime Manager. Vývoj systému začal na jaře roku 2023, kdy jsme se aktivně setkávali s různými golfovými hřišti – od malých rodinných po velké resortové komplexy. Na základě jejich cenné zpětné vazby jsme vyvinuli systém, který skutečně odpovídá potřebám hřišť. Tento přístup nám umožnil vytvořit řešení, které je nejen funkční, ale také přizpůsobené konkrétním požadavkům a výzvám, kterým golfová hřiště mohou čelit.

V říjnu 2023 jsme na konferenci pro golfová hřiště, která se konala v resortu Kaskáda v Brně, představili první verzi našeho systému. Tato událost nám poskytla příležitost předvést klíčové funkce TeeTime Manageru manažerům a majitelům hřišť a získat další užitečnou zpětnou vazbu. Na základě těchto vstupů jsme v prosinci 2023 spustili demo verzi systému, která je stále dostupná pro naše partnerská hřiště k testování.

Od té doby jsme do systému přidali řadu nových funkcionalit, které reflektují potřeby a přání našich uživatelů. Proto vám nyní rádi představujeme další řadu konkrétních novinek, které jsou již dostupné k testování v rámci dema na partnerských hřištích.

  • Kredity: Náš kreditní systém nyní podporuje zálohový a prodejní systém a přidává možnosti čerpání do mínusu, zasílání zůstatků emailem a omezení čerpatelných produktů. V profilu hráče můžete vidět seznam kreditů, jejich balanc a čerpání, přidávat disponenty a upravovat nastavení. Kredity lze také využívat při rezervacích a odbavení, a to jak automaticky, tak s definovanými slevami. Dále jsme přidali možnost dobíjení kreditu, včetně odbavení produktu “dobití kreditu” a dobíjení bez průchodu pokladnou. Kompletní přehled všech zůstatků a čerpání kreditů je také k dispozici a hráči i manažeři dostanou automatické notifikace o definovaných událostech.
  • Vouchery: V rámci systému voucherů nyní můžete využít přehled a filtraci voucherů podle platnosti, stavu a kódu. Nové vouchery lze snadno zakládat a editovat, přičemž každý voucher můžete použít jako šablonu. Generátor PDF voucherů umožňuje nastavení vizuálu voucherů, nahrání vlastního obrázku a vygenerování PDF se zvoleným vizuálem. Možnost 3 variant uspořádání textu na voucheru, rozesílání voucherů emailem, jejich tisk a stažení jsou také k dispozici. Vouchery lze navázat na produkty a slevy, používat je při rezervacích a odbavení. Podporujeme také opakované čerpání voucherů a tvorbu balíčků produktů. Kódy voucheru můžete zvolit vlastní nebo systémem generované.
  • Permanentky: Nově jsme přidali přehled a filtraci registrovaných permanentek, včetně informací o hráčích, číslech permanentek a jejich platnosti. Můžete také manuálně vytvořit nové permanentky, včetně možnosti vytvoření z existující šablony. Implementovali jsme možnost vystavení a platby permanentek, a to i pro více hráčů současně, s validací a emailovými notifikacemi. Dále můžete sledovat seznam vydaných permanentek a jejich zůstatky. K dispozici je také automatické generování a zasílání výpisů čerpání a zůstatků je nyní také k dispozici. Permanentky lze automaticky přiřazovat k hráčům při rezervacích a úhradách a podporujeme i přenositelnost, tedy rezervace pro jiné hráče (externí čerpání). Permanentky máme možnost čerpat buďto bodově nebo produktově.
  • Turnaje: Přidali jsme plánovací kalendář turnajů a synchronizaci dat z ČGF, přičemž se stáhnou veškerá dostupná data o turnajích. Nově můžete vytvářet turnajové blokace, registrovat hráče do turnaje přes ČGF a synchronizovat data o přihlášených hráčích. Funkce přihlašování a odhlašování hráčů přes TTM, hromadné přihlašování/odhlašování a také odbavení. Startovní listina umožňuje automatické předrozdělení hráčů do flightů dle HCP nebo import z ČGF, což urychlí práci recepčním, manuální úpravy, ve kterých můžete například propojit hráče (kteří chtějí jít spolu) nebo uzamknout čas, kdy chce hráč startovat, export do XLXS a import na ČGF prostřednictvím bota. Další možnosti máme v typech turnajů, podporujeme tedy všechny možné starty: postupný, postupný z 1 a 10, ale také kanon, a to i se zdvojenými jamkami!

Do této chvíle jsme během vývoje dosáhli mnoha významných milníků, které reflektují naše odhodlání a nasazení vložené do projektu. Vyvinuli jsme více než 50 různých funkcionalit, zaměřených na zlepšení uživatelského zážitku a optimalizaci správy golfových hřišť. Celkem jsme zpracovali a otestovali přes 350 uživatelských scénářů, pokrývajících široké spektrum situací, s nimiž se mohou uživatelé v systému setkat. Tento rozsáhlý vývojový proces zahrnoval více než 22 000 hodin práce, během kterých jsme napsali přes 500 000 řádků kódu. Výše uvedené údaje ilustrují nejen složitost a technickou náročnost systému, ale také náš závazek k bezpečnosti, škálovatelnosti a flexibilitě, aby TeeTime Manager mohl efektivně sloužit golfovým hřištím všech velikostí.

Naše práce však nekončí! Systém neustále vylepšujeme a již brzy spustíme moduly pro firmy a aliance k testování v rámci dema, což přinese nové možnosti pro správu firemních klientů a propojení hřišť. Aktuálně usilovně pracujeme na implementaci modulů vydavače a členské základny, které dále zvýší funkčnost a flexibilitu našeho systému.

Neváhejte a otestujte nové možnosti, které vám náš systém nabízí, a podělte se s námi o své zkušenosti a připomínky. Společně můžeme zlepšovat golfový zážitek pro všechny! Pokud ještě nemáte přístup do dema, ale chcete si systém také vyzkoušet, neváhejte nás kontaktovat.

Prezentaci, která představuje tyto nové funkcionality najdete zde!